Bedrijfsnieuws

• Onlangs is de volledig elektrische parkeerairconditioner van Corunclima geliefd bij steeds meer klanten, en meer dealers hebben ervoor gekozen om na proef onze langdurige partners te worden. Een van de meest populaire en best verkochte producten zijn deze drie: T20B, K20BS2, AC100TB. Deze drie zijn volledig elektrisch aangedreven airconditioners die het beste werken voor verschillende voertuigen.

• De Corunclima alles-in-één batterijgevoede airconditioner T20B op het dak was aan het werk in Zuid-Afrika. Zelfs in dergelijke kolen- en stoffige omgevingen presteert het nog steeds erg goed.

• K20BS2 is een niet-stationaire airconditioner die speciaal is ontworpen voor zware vrachtwagencabines, en dit model is altijd erg populair geweest op de Noord-Amerikaanse markt. Er zijn ook veel klanten die onze producten na proef vertrouwen, waarna ze zich ontwikkelen tot onze coöperatieve agenten. Sommige klanten vertellen onze dealers dat er veel redenen zijn om voor onze airconditioners te kiezen, brandstofbesparing is een aspect, gemakkelijke lokale service is een ander aspect, en natuurlijk zijn er nog vele andere voordelen.

• In Canada, Mexico, Latijns-Amerika, Australië, Zuid-Afrika, de Verenigde Arabische Emiraten, Zuidoost-Azië en andere landen en regio's hebben veel klanten onze AC100TB-airconditioner gekocht en geïnstalleerd. Nadat we het een tijdje hebben gebruikt, hebben onze klanten ons zeer goede feedback gegeven.

• De volledig elektrisch aangedreven airconditioner T20B van Corunclima wordt speciaal gebruikt in de cabine van zware terreinvoertuigen zoals vrachtwagens, vorkheftrucks, graafmachines, tractoren, UTV's, mijnbouwmachines en grondverzetmachines. Het heeft verschillende voordelen en heeft veel partners aangetrokken om een ​​zakelijke relatie met ons aan te gaan.

• Corunclima en Hyundai hebben een samenwerking tot stand gebracht en de Corunclima elektrische airconditioner T20B is geïnstalleerd op de volledig elektrische vorkheftruck van Hyundai voor materiaalbehandeling.

• Dit jaar hebben we meer agentschappen in Mexico toegevoegd, de volledig elektrische airconditioner K20BS2 heeft een grotere markt in Mexico. Een dergelijke ontwikkeling kan niet worden bereikt door marketing alleen. Het belangrijkste is de kwaliteit van onze airconditioners, de beste kwaliteit kan de hoogste omzet waard zijn.

• Onze volledig elektrische airconditioner AC100TB is geïnstalleerd op minibussen, ambulances, bestelwagens. Omdat we dachten dat we lof zouden krijgen van de klanten. Dat is de waarheid. Vooral op schoolbussen en tourbussen krijgen we meer lof. Omdat chauffeurs de hele tijd kunnen genieten van verkoeling als ze de motor uitzetten en wachten op studenten die uit school komen, of wanneer toeristen uit de bus stappen om foto's te maken of souvenirs te kopen.

• Er zijn veel mijnen in zuidelijk Afrika, waar veel vrachtwagens, vorkheftrucks, graafmachines, tractoren, UTV's en andere zware terreinvoertuigen werken. De wegomstandigheden zijn complex en ruw, en de lucht is vol stof. Sommige airconditioningsystemen in deze voertuigen die hier al enkele jaren of zelfs decennia werken, zijn beschadigd. Maar werken in zo'n vreselijke omgeving, airconditioning in de auto is essentieel.

• Vorige maand was er een nieuwe partij Corunclima airconditioningsysteem K20BS2 zonder inactieve batterij geassembleerd op de productielijn voor de levering.

Ontvang de laatste prijs? We reageren zo snel mogelijk (binnen 12 uur)

Privacybeleid